merakli12 evet arkadaşlar 08 alacam ama tsl yaması çıkmamış ? ne zaman çıkacak yoksa hiç çıkmayacakmı ?
merakli12 Orjinal Mesajı Yazan: JucY Tsl derken Türkiye Ligi mi? evet.. türkiye ligi turkcell süper lig
merakli12 aldım ama çalışmadı ram yeterli olmadı 1,5 gb ram lazımmış cd yi bir türlü açamadım pc donduu neyse ram yükseltip 2009 u alacağım.. ;) hem daha güzel olacak 09
volkan_fb Orjinal Mesajı Yazan: merakli12 aldım ama çalışmadı ram yeterli olmadı 1,5 gb ram lazımmış cd yi bir türlü açamadım pc donduu neyse ram yükseltip 2009 u alacağım.. ;) hem daha güzel olacak 09 biraz zor çalışır 2009 çünkü EA 2009 da PC için next-Gen'e geçiyor.PC'cilerin çoğu yandı