Arkadaşlar fm 2008 yükledim yasuyuda kopyaladım herşeyi yaptım ama Oyun acılmadı SÖLE ERROR WERİYOR İNŞALLAH BİLİYORSUNUZDUR :s
SYSTEM DOES NOT MEET MİNİMUM Requirements
ERROR YUKARDADİ YAZIDIR LÜTFERN YARDIM EDİNDE BENDE FM 08 OYNAYIM ŞİMDİDEN TEŞEKKÜRLER