ben fenerdeyim 2009 yılında altyapıdan Özgür Bakan diye bi santraforu 17 yaşında A takıma çıkarttım.3 yıl sonra Chelsea 58M dolar teklif yaptı.Valenciada :) 64M dolar teklif yaptı. Ortalığı kızıştırıyorum.Bende 90M dolara kulüplere öneriyorum. Barcelonada Taksitli kabul ediyo.Diret veren olacakmı çok merak ediyorum...:D;)
-ozghuch-