Oyunu Açıp Sistem Ayarlarına (System Settings/Options galiba) giriorz.Ses ayarlarindan (Sound Settings) Spikeri(İzah/en baştaki) kapatıorz.Olay bu kadar.Yalnız oyuna her girdiğimde bu ayarı yapmak zorunda kalıorm.Daha acemiyim,Kaydedemiom sizde bana yardımcı olursanız sevinirim.