evt arkadaşlar pc interenete baglıysa o anda maçlarda konami reklamı cıkıyo..oyunu yüklerken pozisyon teklarlarında falan konami reklamı cıkıyor.ben bunu bizzat şimid denedim ve öle oldu pc internete baglıysa konami cıkıyoorr.
baglantıyı kerstim denedim cıkmadıı yüklerken ve pozisyon tekarlarında..bilginize sunarımm.. :D