sıvasspor la 3 lig 2 şampionlar ligi kazandım ve süper bir kadro kurdum ben yokken de her sezon şampionlua oynuolar
ordan gs ye geçtim 3 sezonda gs takıldım avrupada boş geçmedim iki lig şampionu oldum (birinde sıvas şampion oldu)
sonra fransa milli takımından teklif geldi fransaya gittim ama sonra istifa ettim kupa turnuvası olmadığı için
dünya çapında bir manejer olduk tan sonra arsenal den teklif geldi ve 4-5 senedir arsenal deyim her sezon almadığım kupa kalmadı...tek dünya çapında kulüp arsenal.....finans da baya yükseldiği için düşük gözüküo...