ua_boys of hell Orjinal Mesajı Yazan: kerem_tkl Stad çok gÜZél gÖrünÜyo élinizé sağLıq ama iŞTé import éTTiqtén sonra KaydéTMéq içİn bişéy çıkmıO... NAsI yüklÜCéz oYuna bi Yardım édiVérin LtféN... Bişey anlasam cevap verirdim ama ...
kerem_tkl Orjinal Mesajı Yazan: genckartal1903 Arkadaş import bittikten sonra kaydetme sorusu gelmiyo masaüstüne kaydetemiyorum nasıl halledebilirim :confused: işTé bu arkadaşın sorununun aynısı...Şimdi anlayabildin mi ?