Beyler, herkes Sivasın hakkının yendiğini söylüyor, puan cetvelini görmüyormusunuz ? İki takım aynı puanda değil, 3 takım aynı puanda. Öyleyse 2'li değil 3'lü averaj uygulaması olması gerekir. 3 takımın da 73 puanı var, 3'lü averaja göre, yani bu 3 takımın birbiri ile oynadığı toplam 6 maçın skoruna göre de Beşiktaşın -2, Sivasın - 3 averajı var, dolayısıyla Beşiktaşın 3. olması gayet doğal, bu yeni konulmuş bir kural değil, bu Sivasa da yarayabilirdi.