arkadaşlar ben pesi kurdum 1 dvd ile çalışıyodu top sesi+spiker+ cart curt sora bişi oldu oyunda ses kalmadı o denetim masası işini yaptım bişey olmadı img dosyalarımdanda eksik yok... ! sorunu nasıl çözüceğimi bilen varsa çoğu arkadaşı ve beni bi aydınlatsa çok güzel olur... saygılar :P