

OYUNA YÜKLEMESİ!
Öncelikle indirdikten sonra buraya çıkart deyin man utd diye bi klasör çıkacak,o klasörü;
Belgelerim\Sports Interactive\Football Manager 2008/graphics\players\normal
in içine atıyoruz.
OYUNDA RESİM GÖZÜKMEDİMİ?
C:\Documents and Settings\kullanıcı adınız\Application Data\Sports Interactive\Football Manager 2008
Buradaki CACHE dosyasını silioruz.
ama bu işlemleri yaparken oyunda olmıyacağız.
http://rapidshare.com/files/113249070/man_utd.rar.html