C.R7 Arkadaşlar ben Fenerbahçe yi çalıştırıyorum avrupada devam ettiğim için ligdeki maçların çoğunu yedeklerle oynuyorum lig biraz gerçeğe benzemesede sivassporun şampiyon olması ilgimi çekti...