Crated by InTheTurkey Orjinal Mesajı Yazan: Azeri_Play ben neden import tsh goremiorum..yalniz exportlari goruyorum? facede herangi bir değişiklik yapmdığın için
michell_fifa dediklerinizi yaptım ama oyunda ea sports çevrimiçi sorunu var diyor ... m22 m28 vem21 dosyaları nerden bulabiliriz