can0303 Arkadaşlar ben fifa 08 oynarken karşı takım çok güzel hareketler yapıyorlar topla dönüyorlar falan filan ben onları nasıl yapabilirim fikri olan c tuşunu biliyorum
ahmet6060 e tuşuna basmayarak shift ve ok tuşlarına bas örneğin sola doğru gidiosan e yi bırak shift e bas ve sağ ok tuşuna bas
FIFACI_09 Dönme harketini söyliyim Hiç bir yere basmadan SHIFT+C Tuşuna bas dön Ve SHIFT+Yön tuşları E güzel hareketler oluyo