98'den beri tüm fifaları vs hepsini oynadım, ama bu oyunu sorunsuzca yükledim, oyuna girdiğimde siyah bir ekran geliyor hepsi bu, oyun açılmıyor...minimum gforce 3 istiyormus sistem...eğer açan biri olduysa haber versin yol göstersin. bence sanırım buraya kadar, yeni bir ekran kartı almanın zamanı gelmiş....