Dontapproach10 Arkadaşlar fm2008.ilk sezonum. Barça ve a.madrid ile 2 mac yaptım 2 sindede kaybettim. Şampiyonlar ligindede başarı elde edemiyorum. Ofansif ve bol golü seviyorum. Önerdiğiniz Taktik Varmı? Antreman içinde kondisyon ağırlıklı olmasını tercih ederim.