gokhan_gs **Arkadaşlar Allahını Seven Birisi Lütfen PES 2008e Skorboard Yapmayı Anltsın. Özellikle Alexander Kardeş Sana Sesleniyorum... Nolur Sadece Yer Değiştirmeyi Anlatın Yeter... Videolu Ya da Resimli Farketmez...**
gokhan_gs Ne Kadar Cimri Olmauş Millet Yaaaa Kimse Bişi Demiyor Allahını Seven Biri Nasıl Yapıldığını Hangi Programla Yaptığını Anlatabilir mi
gokhan_gs **Yaw Neden Böylesiniz Arkadaşlar (Lafım Bilip de Söylemeyenlere) Nolur Yaw Yardım Edin!!!!**
m.ikbal http://rapidshare.com/files/80777116...orial.zip.html burda resimli anlatıyo kolay gelsin:rolleyes:
ricorico allahini sevoissan die baslama konuya bn bilmiyrum usuluyom ondan sonra :d:D saka saka bilmyiorum ama bulrusam ypn arkadas sos varmim ama yollicam
m.ikbal http://rapidshare.com/files/80777116/pes2008scoreboardtutorial.zip.html tam adres bu verdiğim adres yarım çıkmış
emreasfb Arkadaşlar bende GGS var Pes Editör var AfsEXlorer 3.7 var photoshops var hangileri le yapabilirim
emreasfb BSC Scoreboard Editör 1.3 ü en aşağıda vericeğim.Kafana göre bişeyler yapmaya çalış.Ben yapıcam bu programla anlatırım sonra sana nasıl yapıldığını ama o zamana kadar biraz kurcala. http://www.upload.gen.tr/d.php/s7/b8454e0n/BSC_Scoreboard_Editor_1.3.7z.html