İNDİRMEK İÇİN TIKLAYIN:circle:
EMEĞE SAYGI!!!!
YORUMLARINIZI BEKLERİM...
Güzel biraz daha ss versen güzel olur;)Ama bu ilk çalışman,yinede emeğine sağlık
paylasimin için tesekurler
Eline sağlık kardeş. Biraz daha çalışırsan daha iyilerinide yapabilceğine eminim.
**Zafer Abi ss gözükmüyor**
Copyright ©2001 SoccerCenter.Net - E-mail: info@soccercenter.net
Özel Teşekkür: