Uzun denemeler sonucunda çok uraştım ve sizler için güzel taktikler hazırladım memnun kaLacağınızdan eminim ;)
*4-2-3-1_shock
Bu taktiği büyük takımlarda kullanmanızı öneririm çünkü riskli bir taktiktir.

download:http://rapidshare.com/files/107004488/4-2-3-1_shock__Fenerbah_e__Tem_2008_.tac.html
*4-2-3-1_Perfect
Bu taktiği favori olmayan orta ayar takımlarda kullanabilirsiniz veya çift forvet oynuyorsanız galipken dengeli bir oyuna geçmek için deneyebilrisniz.


download:http://rapidshare.com/files/113728682/pilav-ayranxD__Man_City__Eki_2007_.tac.html
*4-3-2-1_NakavT
Sitedeki 'dg for win' taktiğini deniyip kendime göre düzenleyerek bu hale getirdim,çok güvendiğim bir taktik yanlız mc'leri fizksel açıdan iyi olan takımlara karşı oynarken sorun çıkabiliyor.

download:http://rapidshare.com/files/124491961/4-3-2-1_nakavt__Fenerbah_e__Tem_2007_.tac.html
*4-2-3-1_CrasH
Buda en yeni ve şiddetle tavsiye ettiğim taktik her takıma her kadroya uyar ve rakibe çok az sayıda pozisyon verirsiniz attığınız gollerde cabası :).

download:http://rapidshare.com/files/151783404/4-2-3-1_crash___R._Madrid__Ara_2008_.tac.html
**Taktiklerin kilit noktalarına gelirsek forvetinizi çok iyi seçmenizi öneririm ve en önemlisi forvetinizin kafa-zıplama özellikleri iyi olmazsa çok gol kaçırırsınız söylemesi...
**Son iki taktikdeki korner taktiği sayesinde defansınız forvetinizle yarışacak hiç abartmıyorum...deneyin görün,şimdiden başarılar....;)
Taktiklerle yenemeseniz bile iyi oynayıp çok az pozisyon vereceğinize garanti veririm,malum her zman şans yanınızda olmuyor;)