**Arkadaşlar İlk Önce Şunu Söliym Bu Bir Rekor. 10 DK da 4 Gol Atan Tek Takımız İlk 10 DK mı,10 DK içindemi Onu Tam Dinleyemedim Haberlerde Verdi... :)**
Satış Olayına Gelince Maçı Staddan İzledim Ne Yalan Söliyim 10 Dk 4 Gol Gelince Dedim Tamam Bu İş Bitmiş Ama Sonra Maçın Özetini TV den izledğimde Öle Olmadığını Anladım Gollerin Hepsi Mücadele Edilerek,Saldırarak Atılmış... Ben Açıkcası İnanmıyorum Böle Birşey Olduğuna.Ki Bize 4 Gol Değil 6 Gol Lazımdı Yiyen 6 Gol Yerdi... Bizi Trabzon 3.Yaptı Teşekkürler Trabzonspor... Ayrıca Sivasspor FIFA ya Başvurucakmış 3 lü Averaj Kuralı İçin.Allah Akıl Fikir Versin... :)