rehakazar Öncelikle Volkan Facem Bitti Downlaod Face-Cm Ile Import Et http://uploaded.to/?id=alevea Resim(Biraz Kötü)
rehakazar arkadaşlar yeni bir face yapacak kişi arıyorum bana yardım edecekler öm atsınlar...özel mesaj yani atın
rehakazar HEHEHE evet ilk facem tecrübe yapıyorum kusura bakmayın biraz değil baya kötü ama fifanın facelerinden daa iyi