tolgak Arkadaşlar buradanda 5 Ocak stadı hakkındaki düşüncelerinizi ve anılarınızı paylaşabilirsiniz aynı zamanda foto,video ve sorularınızı da sorabilirsiniz..... bu konuyla ilgili bir anket daha ...---yukarıda---...