tribalizm slm arkadaslar master lig ge girdiğim de takımı seçiyorum fakat oyuncu listesi hep aynı oluyor yani mesela liverpool takımını seçtiğimde farklı oyuncular oluyo bu sorunu nasıl giderebilirim yardım ederseniz memnun olurum ...
tribalizm dostum tam olarak nereden giricez birz daha ayrıntılı yazabilirmisin yeni yükledim oyunuda fazla bilmiyorum :)
Cakhin17 Arkdasın dedıgı gıbı MATCH MODE PLAYER secersen sorun hallolurr ! Onuda masterlıgı acarken olusturacagın lıgle ılgılı ozellıkler soruyorr , o ozellıklerden bir tanesi ordan ayarlıcaksın arkadasımm