YaWs oLmadı kurdum konomi klasörünün içinde kitserver klasörüde açılmış oyuna girdim edit load da yaptım stad fln çıkmıyor kafayı yicem alisamiyen stadı bende çıkmadı rardan çıkardım çıkan dosyayı yükledim programfiles/konumi/pes2008 in İçine Ama Hiçbişe olmadı ne oLur biri Bana Yardım Etsin