arkadaşlar ben oyunu yeni oynamaya başladım.
bilgisayarım : Celeron 2.02(yakında değişir) 1gb ram 256 mb ekran kartı
lovda oynuyorum ne yazıkki Bne tsl yi kurdum blup logoları nı hollanda ligininkileri gosteriyo formaları normal yardım edebilirmisiniz bide mediumda donmaması için bişe yapılarbilirirmiyim ?