**Ömer'e katılıyorum,ligde pek yüzümüz gülmedi.Ama Avrupa'da iyiydik,nedense hep Fener son haftalarda bocalıyor,bunun sonucuda ağır oluyor,acaba nedeni ne:confused: Trknik direktör mü,futbolcular mı,başkan mı yoksa herşeyi kabullenen Fenerbahçe Taraftarı mı?Siz Söyleyin...**