Yazı güzelmiş. Herkesin bunu kabul etceğini düşünüyorum. Çünkü gerçekler değiştirilemez.
Ne kadar zor şartlarda şampiyon olduğumuzu özetleyen müthiş bir yazı olmuş.
Gerçekleri yansıtan ve bizi gururlandıran bir yazı, çok hoşuma gitti.
Yazı çok hoş.
Copyright ©2001 SoccerCenter.Net - E-mail: info@soccercenter.net
Özel Teşekkür: