Caner9503 Sevgili Arkadaşlar Ortalama 10 Maçımda sadece 1 Frikik oluyor.Pes 2008'dede kendini yere atma tuşu vardı.Duyduğuma göre fifadada varmış.Kendimizi nasıl yere atarız. Şimdiden teşekürler
Neo Öyle bir tuş yok. Oyuncunun üstüne hızlı gidip birden yavaşlayıp yanından geçersen faul oluyor genelde.
Theo WaLcoTT öyle bir tuş olup olmadığını bilmiyorum ama adam seni arkadan çekerken saga sola hareket edıoyorum yada anıden yavaslıyorum adam formayı alıp eve goturuyo nerdeyse :) faul oluyo nrdeyse boyle 100 tane penaltı attım
06_GECEKONDU_06 adam topu senden aldıgı zaman A tusuyla bosa kay adamın yanında veya onunde hakem faulu verıyor ben yaptım vıdeosuda var :D