Dostum Taktik çok akıllıca.Dizilim çok iyi.Ama FM2008 de iş götürmez.Fm2006 da herkesi yenersin.Ama eğer yüksek kondisyon varsa ve de herkesin sık sık açıl kapan görevi varsa mutlaka iş yapmalıdır.Ancak her maç 3 golün garanti değilse fm 2008 de iş yapmaz.Ancak İsviçre 2.lig takımlarını 1. lige çıkarırsın.