cibistas :cool: İlk çalışmamı türkiyenin turkuaz forması üzerinde yaptım.Yorumlarınızı bekliyorum.. **Yorumlar please ...**
cibistas istek formalarınız varsa söyleyin,yapmaya çalışırım.. Ayrıca türkiye turkuaz forma updateyi de yapıcam. :cool: Yorumlar için tşk...:cool:
hangmaneagle oo güzel olmuş elinden daha iyisi gelecekse çalış derim biraz ama bu da iyi eline sağlık
cibistas eray,nerden senin oluyo kendim yaptım formayı.Fenerbahçe turkuaz formasını da yaptım.Paylaşacam sizinle..
cibistas :cool: evet uzun süren çalışmalarımdan sonra ikinci formamı yayınlıyorum Fenerbahçe Turkuaz Forma: http://img253.imageshack.us/my.php?image=fbturkuazho4.png