ben gs tv'nin logosunu ggsden attım ama master lige girince ne gs logosu nede bişi var ortada yani yüklediğim gs tv logosu gözükmüyor.Ve bunun dışında bi sürü tv logosu denedim yine olmadı dedim belki yüksek ayarda olmadığından gözükmüyordur high'da da denedim yine aynı şekil ne yaptıysam bi türlü düzeltemedim.

