Dün kafam esti.Yeni bir kariyere başlayım dedim.Bence bu olay büyük ihtimalle açtığım liglerden dolayı kaynaklanıyor.Databese boyutu büyük olarak seçip v8.00 versiyonunda oyuna başladım(bkz rsm1).8.02 versiyonunun patchi kurulu olmasına rağmen,v8.00 da oyunu kurdum.

Şimdi size aldığım oyuncuları göstereyim.

Bu oyunculara rağmen hazırlık maçlarında ve ligin bazı maçlarında sürekli yeniliyorum.Önceki kariyerimde kullandığım taktik ve antremanlarla çok iyi yerlere gelmiştim,fakat bu açtığım yeni kariyer neden böyle oldu?Birde oyuncu fiyatları acayip düşük,mesela Arda Turanın fiyatı 9.000.000 ytl den aşşagı olmazken şuanki fiyatı 4.000.000 ytl :S,
ümit karan önceki kariyerimde maaşı 190.000 ytl idi.Şimdiki kariyerimde 74.000 ytl alıyor nasıl iş anlamadım.Buradan fm yi kınıyorum,en azından oyuncunun maaşlarının kesinlikle değişmemesi gerekirdi...
Sizce ne yapmalıyım devam mı edeyim?Yeni bir kariyer mi açayım?Yoksa oyunu silip v8.02 versiyonunu bulaştırmadan yeni bir kariyermi açayım,bana kalırsa bunun nedeni v8.02 patchden dolayı olmuş olabilir yada daha önce dediğim gibi açtığım liglerden kaynaklanıyordur belkide,umarım cevaplarınızı eksik etmezsiniz,hepinize iyi geceler...