Arkdaslar Master Lig oynayanlar bilir oyuncu antreman bolumlerınden oyuncunun gelıstırmek ıstedıgınız yetenegını secer sonraaa gelıstırırızz...
Gelıstırmeyı yaptıktan sonra antreman bolumu pasıf oluyor daha gelıstırme yapmana ızın vermıyorrr .. Buraya kadar hersey normal yalnız ;
Oyunu kaydedıp cıktıktan sonra her defasında yenıden gırdıgınde antreman bolumu aktıflesıyorr Ve boylece oyuncuyuu 1 seferdee ıstedıgın kadar gelıstırebılırsunnnn !!