Arkadaşlar sizce Fıfa 08 de en iyi takım hangisi?
m.united
FC Chelsea
FC Barcelona
Real Madrid
M.United
Barcelona
Chelsea
aa şimdi gördüm erayla aynı şeyleri yazmışız :D
liverpool
M. United
GALATASARAY...CASSİO LİNCOLN..!
Manchester united,Milan,Chelsea:)
barcelona
bencede barça
Liverpool
chealsea barca m.united ama fener i alıp bunları solluyorum bebaam
*Aşağılayıcı ifade kullandığınızdan dolayı 3 gün ban cezası aldınız.*
**Neo**
divriği demir çelik spor :D:D:D:D:D
bence CHELSEA
Orjinal Mesajı Yazan: Inanc58 divriği demir çelik spor :D:D:D:D:D
Orjinal Mesajı Yazan: Inanc58
:D:D:D:D
newcasle united ve marsilya çok hızlı oyuncuları var taktikleride çok güzel
barça
BARÇA
tartısmasız barca
Copyright ©2001 SoccerCenter.Net - E-mail: info@soccercenter.net
Özel Teşekkür: