arkadaslar oyunu netten indirdim ripli.
oyunda en basta master lige girmiyodu. o sorunu halletttim. kopyası fln.
şimdi bi sorun var onu haleedersem süper olcak sizlerin yardımıyla.
gol atınca oyun donuyo ne siyah ekran geliyo ne baska bişey gol atmiyim diyorum paslaşıyorum.
ilk yarı bitince yine aynı olay 2.yarıya gecmiyor.sorun ne olabilir kafayı yicem lütfen