tolgak ben bu sitede birçok ADANALI arkadaşın olduğunu farkettim ve Adana'nın güzide takımlarından Adanademirspor'la ilgili bir konu açtım burada ADS ile ilgili bilgi,düşünce,istek,anı,video ve fotoğraflarınızı paylaşabilirsiniz... ADANA,DEMİRSPORLUDUR...
ricorico seferim adana demirsporu iyi takimdir ama 10=0 lik maci hic unutmuyorum :d saka biryana grcekten bank asya ligde veya turkcell sperligde gormek istedgim bir takim bursaspor yerine :D
tolgak yorumlarınızı çok teşekkürler birkaç saatte böyle ilgi görmek çok güzel daha da yorumları bekliyorum
tolgak İLK anıyı konuyu açan bendeniz anlatayım birgün fortis tk ADSnin TS ile yapacağını duydum. hemen stadda gittim biletimi aldım. maçta 5. dk daha yeni girdim yerleşiyom bi baktım o da ne bizim Özgür trabzona gol atmış o an deprem oluyor sandım kız erkek herkez birbirine sarılıyordu çok mutluyduk ama kız erkek herkesin sarılması da çok güzeldi bu arada maç çıkışında da merdivenlerde galibiyeti kutlarken bi düşmüşüm hala izi var galibiyet izi:rolleyes: