Sharken konunun nereye açıldığına bakmamış, pes6'da serbest rol diye bir şey yok, fm'de var.
Bir oyuncunun her tarafa gitmesi zor, iki seçeneğin var. Ya ortada ss yapıp sola ve sağa ok yaparsın, ya da taktik a ve b'de farklı yerlere koyup maç içinde L2 ile tuşlara basarak o taktiğe geçebilirsin.