senin sorunun gol atamaman anlaşılan.bence jimenezi forvet arkasına çekip ortayı 3lersen,topuzu sağa çekip holoskoyu forvete,mehmeti yedeğe,cisseyi de ortanın ortasına koyarsan daha iyi olabilir;ama tabi takım taktik ayarlarını da ayarlamak da gerekir.