hakaneren oyunda hereketlerin tümü joystickle oluyor ancak klavye ile oynanamıyor. klavye ayarlarını nasıl etkinleştirebilirim?
volkiemo arkadaş oyuna gir meden önce orda alt forma seçme var oyun hamen yanında seçenek var 3b yapıyon sonra altaki seçenektende oynatmak istedigin futbolcuyu seçiyorsun oyuna giriyorsun bukadar
xxxaslan kolay gelsin arkadaşlar fifa manager 2008 yükledim oynuyorum fakat maça başlarken 3d modunda başlatıyorum bu arada cariyer modunda kimseyi seçmiyorum oyun doluyor ama açılmıyor sebebi ne olabilir not: oyunu dvd yükledim yardımcı olursanız sevinirim
blueFire ben oyunu yükledim oyun normal çalışıyor fakat 3d modu yapıp oyuncu seçtigimizde doluyor başlıycak gibi oluyor fakat oyun kapanıyor sebebi ne olabilir ...
blueFire ben oyunu yükeldim hiç bir sorun yok fakat 3d modunda oyun çalışmıyor normal digerlerinde çalışıyor sebepi ne olabilir acaba yardımcı olucak biri varmı ..