aknalkn arkadaşlar ben fifa 2005 i yükledim her şey tamam. sonunda açarken yeniden dene-iptal veriyo bunu nasıl yaparım bundan birkaç yıl önce bende fifa 2005 çalışıyordu sizlerden yardım bekliyorum veya bir program lazım mı lütfen yardımcı olun acill!!!!!
Dejavoo fifa 2005 2. cd yi takmanı istio 2. cd yi tak öle gir bide crack yapmamış olabilirsin bu arada konu yanlış yerde kilit yer bu konu