aknalkn arkadaşlar ben fifa 2005 i yükledim her şey tamam. sonunda açarken yeniden dene-iptal veriyo bunu nasıl yaparım bundan birkaç yıl önce bende fifa 2005 çalışıyordu sizlerden yardım bekliyorum veya bir program lazım mı lütfen yardımcı olun acill!!!!!
DnZGzmS Orjinal Mesajı Yazan: aknalkn arkadaşlar ben fifa 2005 i yükledim her şey tamam. sonunda açarken yeniden dene-iptal veriyo bunu nasıl yaparım bundan birkaç yıl önce bende fifa 2005 çalışıyordu sizlerden yardım bekliyorum veya bir program lazım mı lütfen yardımcı olun acill!!!!! acil de keşke konuyu doğru yere açsaydın yani ben anlayamadım fifa 2005le pes 6nın ne kardeşliği var :D