arkadaslar soruldu mu bilmiyorum ama mesela biz fifa08 de takımımızı kurduk ben bu takımı menejer modda oynamak istiyorum yalnız takım bir ligde olmadıgından oynayamıyoruz bu takımı nasıl bir lige atabiliriz bilenler söleyebilirmi şimdiden tesekkürler