Arkadaşlar Pes2008 yüklü ve şöyle bir sorun var.Tek maç yapabiliyorum hiç bir sorun yok ama lig maçı yaptığımda yada master lig yaptığımda oyuna giriyor sadece santra esnasında ve maç aralarındaki görüntü tekrarlarında bir donma oluyor.1 dakka sonra düzeliyor.Ekran kartım FX5200 bu sorunu yaşayan ya da bir fikri olan varmı?