arkadaşlar fifa 08 i kaldırdım sonra cd den tkrr yüklemek istedim ama easetup ı açtıktan sonra yükleme yaparken şöyle bi uyarı cıktı...
the cabinet file 'Group2.cab'required for this installation is corrupt and cannot be used.This could indicate a network error,an error reading from the CD-ROM,or a problem with this package
3 tane seçenek werdi...
cancel..retry...ignore hangisini seçersem seçim yükleme yapmıo yukarıda yazanın anlamı ne sorunu nasıl halledebilirim??? :( tşkler