arkadaslar kısaca anlatmaya çalısayım aslında cok kolay ..indirdiginiz rarlı dosyayı cıkartıyoruz.klasorün içinde **3d.bin ve stad isimleri yazılı olan bat(MS.DOS) dosyaları var...3d.bin dosyasını stad isimleri bulunan MS.DOS dosyasının hangisine isterseniz maus ile surukleyip üzerine bırakıyoruz.örn.amesterdam arena MS.DOS dosyasının uzerine surukleyip bıraktık.sonra bu dosyaya cift tıklıyoruz ve klasorun icine unnamed_255.bin den 295 kadar dosyalar cıkıyor.bunların hepsini bir yeni klasor olusturup icine atıyoruz**.ve sonrada afs ile import yapıyoruz..bu kadar arkadaslar. biraz uzun yazdım ama anlamayan arkadaslara yardımcı olmak icin..
yapamıyan arkadasımız olursa tekrar yardımcı oluruz...