srommels Arkadaşlar, 8.0.2 oynuorum gs deyim sürekli zarar ediyorum.Stadı geliştiriyorum vs vs bir şekilde ayakta kalıoruz. Peki feeder klup olarak ticari opsiyonda bi klubü ortak yaparsam bana maddi desteği olur mu? Bunu bileniniz var mı? Ticari kardeş klup neye yarar?
srommels problem hallolurda, kayıtlı oyuna etki eder mi, kayıtlı oyunda stad 40000 kişi oldu. Normal bilet fiyatları falan gelince de ekonomi düzelir mi? Yoksa yeni oyun mu açmam gerekecek?
basevirgen arkadaslar ben bu 8.0.2 yaması ındırdım ama oyunun orjınalını ıstıoyr yamayı yapamadım sız nasıl yapıyorsunuz yada orjınal oyun mu var sızde
intern Orjinal Mesajı Yazan: basevirgen arkadaslar ben bu 8.0.2 yaması ındırdım ama oyunun orjınalını ıstıoyr yamayı yapamadım sız nasıl yapıyorsunuz yada orjınal oyun mu var sızde crack yaparsan sen de oynayabilirsin... ***intern***