God_Smack Pes 8 yükledim,crack'de attım fakat sorun var.. Oyunu acar acmaz siyah ekran geliyor aradan 5 saniye sonra **Gönderme** hatası cıkıyor.. Acaba nedeni nedir ?
napolyon_oco **ya bide bu ekran ayarlarına gir bu setıng var konmai dosyasında hani oyuyu anadosyalarında yarlar alblemli dosya bilirsin işte ordaki ayarları kurcala o radan olabilir agrıza...**
osi_alex Hata galba şöle programın kapatılmasından dolayı özür dileriz gibi birşey herhalde nese. Bence hata veriyosa cd bozuk
crdsa Pes 2008'den bahsediyorsan yanlış yere açmışsın konuyu. Soruna gelince sistemin yetmiyor olabilir.
God_Smack Orjinal Mesajı Yazan: crdsa Pes 2008'den bahsediyorsan yanlış yere açmışsın konuyu. Soruna gelince sistemin yetmiyor olabilir. anlamak mı istemiyorsun ? 2 GB RAM 512 MB EKRAN KARTI
ERNESTE ya çipsetler uyuşmuosa tabi arkadaşlar yetmio demişler pes biraz seçici marklarını modellerini işlemcihardiskinin bile uyuşmamazlığı alabilir
crdsa Başlık hatalı, lütfen düzelt. Ya sistem yetmiyordur, donanımlarda sorun olabilir. Ya da dosyalar, yani cd veya dvd bozuktur. Başka cd/dvd'den yüklemeyi denedin mi?