arkadaşlar benim sorunum bu ingiltere premier liginde manchester city ile calısıyorum yalnız maçları kazanmama ragmen eksiye düşüyorum yani bilet parası ve sponsor parası benim maaşımı karsılamıyo bu nedenle eksiye giriyorum ve takımın bütçesi her maç geriye gidiyor sorun ne görüşlerinizi bekliyorum