İşlemcini En Azından E8400 3.0 GHZ Olması Lazım.Daha Rahat İsityorsan Q6600 Al.Ramler İse 2x2 GB Kingston Yeter.Ana Kart Uyumluluğuna Göre Ve de paran varsa 1066 mhz al.Eğer Orta SEviye İstersen 667 Mhz Alabilirsin.Karta Gelince,Very Highde Kasmadan Oynamak İstiyorsan 8800 GT,8800 GTS(G92),8800 GTX,9800 GTX,HD 4850,GTX 260,HD 4870,GTX 280 Lerden Birini Alman Lazım.Ama En Mantıklısı İse Fiyat/Performans Bakımından HD 4870.Zaten Oda Yarın Yani 1 TEMMUZ'da Türkiyede Satışa Başlıcak.Fiyatı İse En UCuz 299+kdv onunda Yapımcısı GeCube'dur.Ama Sapphire Alman Daha İyi Olucaktır.Birde Eğer Uzun Vadeli Kullanacaksan KEsinlikle Almanı Öneririn HD 4870'i.Sakın Benim gibi Salaklık yapıp Gidip 1 Hafta Önce 8800 GTS(G92) Alıp Pişman Olma.Ben Bu Hafta İçi HD 4870 Alıcam Onun Yerine:)Ve İleride Bu Kartı Cross Fire Yaparak Mükemmel Bir Performans Elde Edebilirsin
Şuan ki Durum HD 4870 > GTX 280 SLI Yani Şuanda Dünyanın En İyi Kartı HD 4870 :) Birde En Önemlisi Gidip Casper Pc Fln Alma Sakın.Git Bimeks'e Yada NovaBilgisayara Toplama Pc aL.Hemde Daha Ucuz Hemde Daha Güvenilir...:)
Ve De Bu Kartın Bi Özelliği Daha Var Max. Performans İçin İlla Vistaya Gerek Duymuyor.Tüm İşletim Sistemlerinde Max. Performans Veriyor;)