Ve Transfer Dönemi Sonu Yaptığım Transferler Yönetimden Ek Bütçe İstedim Ne Olduğunu Anlamadım 15 M Verdiler.HâLa Şaşkınım Aslında Süper oLdu Transfer Dönemi Bitti Yaptığım Transferler(Resim Eklemek Uzun Ben Yazayım :))
1- Mehmet YILDIZ 4 M
2- Ceyhun ERİŞ SERBEST
4- İbrahim AKIN 2.7 M
5- Emre GÜNGÖR 1.5 M
6- Murat ŞAHİN 450 K
7- Koray AVCI 3.5 M
8- Altan AKSOY SERBEST
9- Çağdaş ATAN 1 M (Satılıktı Ucuza Kaptım :) )
10-Okan BURUK 500 K
12-13 M Harcama Yaptım.Gerçektende İnanılmaz Güzel Geçti Transfer Dönemi.Bu Trasnferlerlede TSL ye Çıkılmazmı :)
Hazırlık Maçlarında 3 Maç Yaptık 2 Mağlubiyet 1 Beraberlik Aldık Gerçektende Kötüydü Oyuncuları(Transferleri Oynatmadım )
Birde 1 Hafta Transfer Ambargosu Koyuldu Yönetim Değişikliği Oluyordu Gerçektende Zor Bir Dönemde Bu Kadar İyi Transferler Beni Mutlu Etti.
Lig Ateşiyle Yeniden Görüşmek Üzere Hoşçakalın ...