Arkadaşlar Fiorentinayla 2012 senesindeyim bana oyuncu önerebilirmisiniz
Kaleciler
S.Frey
K.schmeichel
Defanslar
Balzaretti
Civelli
Pichu Atienza
Gamberini
C.Diogo
A.Tuia
N.Cherubin
Orta Sahalar
M.Hamsik
M.Donadel
G.Wijnaldum
Ramon
A.Young
Forvetler
O.Martins
M.Owen
J.Briand
K.J.Huntelaar
S.Foti
G.Caccavalo
Gelecek sezonda Quagliarella - Arteta - Gilardinho gelicek
MR-ML-MC-DC-GK Önerebilirmisiniz 41 milyon euro bütçe var
Birde oyuncu satmanın yolları nelerdir ?? Caccavallo - Foti - Owen bu oyuncuları satamıyorum